Everyday Minerals - Flat top Brush

Everyday Minerals markasını cok seviyorum bence en güzel mineral markalaradan biri.. Türkiyeye göndermini durdurmasına sinir olsamda bir sekilde ordan ürün almayı  başarıyorum.. (Yurtdışında akrabaların olması avantajı burda devreye giriyor :D paketimi onlara yolluyorum onlarda ya gelirken getiriyolar yada bana postalıyorlar :) sizinde tanıdıklarınız varsa bunu deneyin derim)  Herneyse makyaj ürünlerinin  yanı sıra bu markanın fırcalarınıda acayip seviyorum yumusacıklar ipek gibi..
Bugün size tanıttıgım Flat Top Fırcası resimdede gördügünüz gibi ucu küt bir fırça.. Toz fondöten ve pudraları sürmek icin bundan baska bir ürün aramıyorum.. Kendileri yogun kaptıcılık sagladıgı icin favorilerim içerisindedır.. Studio Fix Pudramıda bununla kullanıyorum.. Eger alma imkanınız varsa mutlaka alın diyecegim fırcalardandır kendisi..
Paylaş
,

Melisa

    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.