Göz Altı Kırışıklıkları iCin Ceviz Yağı

GecenLerde yazmi$tim göz altimda sorunlar ya$iyorum diye TIK TIK.. Bunun icin napabilirim felan derken ceviz yaginin iyi geldigini bir cok sitede okudum ve gittim aktarcimizdan Shiffa Home Ceviz Yagi aldim.. Bir iki gündür kullaniyorum simdilik güzel geLdi.. $i$esinin kullanimi cok kolay agzinda minik  pomba gibi birsey var ve oraya bastirinca damla damla geliyor.. Zaten bu yaglari kullanirken dikkatli olmak lazim az biraz sürmek gerekir.. sonucta yag nede olsa.. Ak$amlari Ceviz Yagini Sabahlarida Skin Ceuticals Eye Renewal Gel kullaniyorum ilerki günler/haftalarda daha iyi yorumlarimi yazarim artik :D
herkeze pIrIL pIrIL saglikli ciltler diLerim :D
Paylaş
,

Melisa

    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.