Zeto'dan Gelen Muhteşem Tatlı Tacım :D

Ayy bugün icim sıkkın bir biçimde işe gelmiştim :) Halbuki bugün cuma uyan Chunli yarın iş yok mutlu olman gerekir diyordum.. Ama nafile.. Sabah ztn evden öyle bir çıkışım vardıki kendimi işyerine zor attım :D neyse iştede  sıkıntım devam ediyordu.. Kapıya bir kargocu geldi camdan gördüm insallah banadır diye icimden gecirdim :D vee tabi bana geldi!! Zetocum yüzünden gülücükler eksik olmayan dünyalar tatlısı http://fashionhousebyzeto.blogspot.com/'un sahibi olan fıstık bana kendi yaptıgı tactan yollamıs :D yollamadan önce bana ne renk istersin diye sormustu ama ben kararı kendisine bıraktıgımı neyin bana yakışacagını düsünürsen onu yollarsın demistim :D Tatlışım yeşili sevdigimi biliyor herhal en güzel yeşilden yapıp göndermiş çok söze gerek yok resimlerle birlikte bugünkü ben :D
He bu arada Zetocum cok cok cok te$ekkür ederim günümü aydınlattın :) Cok cici cok güzel cok kokoş bi tac bayıldım!! Ellerine sağlıkkkkkkkkkkkkkk  zevkle takacagıma emin olabilirsin :D


Paylaş
, ,

Melisa

    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.