Diğer Yarım :)


Diğer yarım = e$im :)  Bugün aşkımın doğum günü aynı zamanda evliliğimizin 3. yıl dönümü.. İyiki doğdun birtanem iyiki benimsin!! 
Hayatımın her anlamda yarısı oldun hatta tamamı oldun.. Sevgilim, eşim, arkadaşım, dert ortağım :) Hayatıma girdiğinden beri çok şey değişti.. İyiki varsın.. Ben kızarım sen güldürürsün, sen kızarsın ben küserim :) Biz her anlamda biz olduk.. Seninle evimizde kuzucuğumuz fıstıkla çok mutluyum.. Nice mutlu yıllara nice beraber senelere .. En kötü günlerimiz böyle olsun :) Seni çok çok çok çok çok çok çoooooook Seviyorum!!

PS: Akşama bir sürü planımız var ama benim aklım yarın gelecek olan misafirlerimizde.. Offf :S
Paylaş
,

Melisa

    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.