Flormar Artliner Swatches

Etkileyici bir bakış için Precision Artliner.. Formülündeki özel pigmentler ile anında siyah bir hat ile gözleri  belirler. İçeriğinde Panthenol besleyici  özelliğe sahiptir.
Geçenlerde  60'lar Flormar ile Geri Döndü Yazımda tanıttığım Artlineri deneme fırsatını anca bulabildim.. 10 TL gibi bir fiyata aldığım bu linerı ilk kez bugün denedim.. Bu tarz linerlara elim alışkın olmadığı icin sürerken biraz zorlandım.. Ancak 3-5 kullanımdan sonra elimin alışacağını düşünüyorum.. Yapısı oldukca güzel ve kalıcı.. Kullanımıda zahmetli biraz :) onun dışında artı veya eksilerini daha sonra paylaşabilirim.. Resimlere gelicek olursak;
Paylaş
, , , ,

Melisa

    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.