MAC Studio Stick Foundation SPF 15

NC30 Studio Stick Foundation SPF 15 
9gr
Bitmek üzere olan bu fondöten/sticki atmadan önce fotolayıp yorumlayayım dedim.. Aslında Studio Fix Fluid kullandığım için bununda ona benzer bir yapısı olduğunu  varsayarak ACW den almıştım :) Açıkcası beklediğim gibi çıkmadı bitsin diye kullandım diyebilirim :)
Krem bazlı bir ürün
 Sürümü fena değil. Ben Genelde 190 Fondoten Fırçası yada 188 Small Duo ile uyguladım
Kapatıcılığı orta derece diyebilirim.. 
Karma ve yağlı ciltlere kesinlikle tavsiye etmem :D 
Ben niye sevmedim? Yapısı krem gibi olduğundan cildime tam oturmadı ztn karma bir cildim var gün sonunda cildim resmen kusuyordu bu fondoteni :)
Paylaş
, , , ,

Melisa

    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.