İkea Aksesuarlık ve Yılbaşı Hediyem

Gecen hafta sonu Ümraniye'de arkadaşlardaydık.. Onlarla beraber Ümraniye deki İkea'ya gittik dolaşırken bu askılık dikkatimi çekti.. Sık kullandığım aksesuarları buna takarım dedim ve aldım.. Fiyatı 6 TL civarındaydı :) Eve gelir gelmez kullandığım aksesuarları hemen geçirdim.. Aslında düzgün durması bakımından güzel ama çokta kullanışlı birşey değil.. Tabi benim gibi aksesuarlarını oraya buraya atıp sonrada kaybeden biriyseniz o zaman ayrı :) Eve gelince üzerimdekileri direk koluna geçiriyorum kaybetme riski ortadan kalkıyor :) Kolyelerim içinde dolap içine asılan askılıklardan almayı planlıyorum.. Zaten en çok onlar yer kaplıyor ve düzensiz duruyor..

Paylaş
, ,

Melisa

    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.