Markafoni Alışverişim John Frieda

Saçlarım için John Freida nın ürünlerini kullanıyorum.. En son saç kremini yine markafoniden almıştım.. Bu sefer aynı kremin şampuanını aldım yanında da bir saç bakım maskesi aldım..  Ürünleri bir iki kere test ettikten sonra post yazmak istedim.. Şampuanı beklediğimden iyi çıktı azıcık miktarıyla güzelce saçları köpürtüp yıkadım.. Kremini zaten seviyordum.. Asıl merak ettiğim bakım maskesiydi.. Duş sırasında saçımdaki çok suyu sıkıp maskeyi uyguladım daha sonra saçıma havluyu sarıp saçımın maskeyi iyice emmesini bekledim.. Durularken saçım ipek gibiydi.. Tabi bunlar ilk izlenimim.. Ürünler bitince daha sağlıklı bilgiler veririm :)
Paylaş
, , ,

Melisa

    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.