L'Oreal Bare Naturale Gentle Lip Conditioner 'Natural Honey'

  Tatlı badem yağı ve yatıştırıcı vitaminler içeren Lorealin bu dudak kremini çok sevdim diyemem.. Dudaklarıma herhangi bir yararı yok.. Acık kahve bir rengi olmasına karşın parlatıcı gibi duruyor açıkcası ben biraz daha renkli olmasını bekliyorum benim icin hayal kırıklığı oldu.. 

 Ambalajın üzerindeki okların yönünde çevirerek ürünün plastik başlığa gelmesini sağlıyoruz.. Dudaklarda pek ağırlık yapmıyor.. Yapıs yapış his vermemesinide sevdim 3 Doların altında bir fiyata satıldığını düşünürsek orta karar bir ürün diyebilirim. Ancak ben çevrilen kapaklardan pek haz etmiyorum.. Ürünün gelmesini beklemek cok sıkıcı.. O yüzden çok beğenmedim..
Dudaklarımı yediğimden dolayı rengi pembeli kahveli bir görünüm almış :S
Paylaş
, , , ,

Melisa

    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.