Victoria's Secret Bikini ve Yeni Aksesuarlar


Bu bikiniyi tabi ki yine Shewolfun dürtmesiyle almış bulundum :D Ilk once rengine tav oldum sonra modelini çok beğendim benim olmalı dedim :) Shewolfun Amerikadan iste Postasıyla aldık.. Böyle alısverisler de bana  devamlı yardımcı olan Shewolfa öpücüklerimi yolluyorum :) Beden konusunda tereddütteydim TR deki kalıplar birbirini tutmadığı icin bazen rahat olsun diye bikinilerde 38 beden alıyorum bunda da dar gelir filan diye 38 diye tutturdum ama 36 bile hafif bol geldi yani kalıpları epey büyükmüş..  Shewolf deneyimli olduğu icin 36 konusunda ısrar etti ve iyi  ki de etmiş yoksa 38 beden çok daha bol gelecekti ve giyemiyecektim..  Arka kapama kopcasında VS logosu var
Paylaş
, , , ,

Melisa

    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.