Hediyelerim Var

Çam Sakızı çoban armağanı benimde ufak bir hediyem var.. Bayramdan önce cekilişi bitirip bayram hediyesi şekilde vermeyi düşündüm umarım hoşunuza giden bir etkinlik olur.. :) Etkinlik şartları;
  1. Öncelikle bloğumu takibe almanızı istiyorum.. Bunun icin ekranın sağ köşesindeki İzle (Takipte Kalalım) butonuna basmanız yeterli.. Bloğu olmayanda izleyicim olup yarışmaya katılabilir.. Takipe almayanlar yarışma dışı olucaktır :)
  2. Herhangi bir sosyal paylaşım ağında  Hediye etkinliğimi linkiyle birlikte yayınlamalanızı rica ediyorum. Yorum bırakırken linkleri de paylaşırsanız sevinirim..  Her bir sosyal paylaşım +1 şans getiriyor 
  3. Bloğum hakkında  her türlü fikrinizi yazmanızı rica ediyorum :) 
  4. Son Katılım 22 Agustos 2011 Saat 22.00
  5. Kazananı açıklama 23 Agustos 2011 Saat 10.00
Seçilicek olan kişiler random.org tarafından belirlencek ...
Umarım bayram öncesi güzel bir hediye etkinliği olur. Katılan herkeze şimdiden teşekkür ederim :) 
Gelelim hediyelere ;

 Neler varmış;
Paylaş

Melisa

    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.