NUXE Çok Amaçlı Dudak Parlatıcısı 03 Parlak Çikolata


Geçenlerde tanıttığım NUXE Çok Amaçlı Dudak Parlatıcısını sizler için dudaktaki duruşunu resimledim. MakeupAlley' de yorumları okudum oldukça güzel yorumlar almış..  Benim bu parlatıcı da ilgimi çeken şey içeriğinde bulunan Mango, Ay Çiçeği, Badem ve Shea Yağlarının yanı sıra E vitamini ile de dudakları besleyerek yumuşatması ve aynı zamanda SPF 15 ile soğuk havaya, rüzgâra, kurumaya, çatlamaya karşı dudaklarımızı korurken dudaklarımıza güzel ışıltı vermesiydi.. Malum benim dudaklarım yaz kış demeden her daim kuruma/çatlama eğilimindedir.. O yüzden ruj veya glosstan daha ziyade dudaklarımı tedavi edecek ürünlere ilgi duyarım.. Bu üründe tam bu sorunuma yönelik olmasıyla beni cezbetti.. Dudaklarım hem ışıl ışıl hem güzel kokuyor hemde çatlamalara karşı korunuyor .. Resimlerken farkettim ki dudaklarımı daha dolgun göstermiş buda bonusu olsa gerek! :)


NUXE Çok Amaçlı Dudak Parlatıcısına eczanelerden ulaşabilirsiniz.. 
Boyut: 7ml
Fiyatı: 47,50TL
 www.nuxe.com

Ürün denemem için MED Partners Tarafından gönderilmiştir.. Ürün hakkında ki görüşlerim kişiseldir.
Paylaş
, , , , ,

Melisa

    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.