Sigma Cleansing & Polishing Tool Videolu Yorumum

 Sigma 'nın çıkarmış olduğu Yüz temizleme ve peeling etkili cihazı dün elime sağ salim ulaştı.. Akşam evde denedim ve kullanmasından çok keyif aldım.. Cildimi derinlemesine temizlediğini hissettim.. Benim gibi sık makyaj yapan arkadaşlar cildini iyi temizleyemediğinde siyah nokta sivilceye daha yatkın hale geliyorlar o yüzden cildi temizlemek son derece önemli bir konu.. Sizde makyajınızın tam çıkmasını ve hafif peeling yapar gibi bir etki istiyorsanız Sigma 'nın bu temizleme aparatını mutlaka edinin :)
Hediye şekilde seyahat boy Bleding E25 Fırçası göndermişler :)

Paylaş
, , , ,

Melisa

    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.