Carte D'or Macaron Sürprizi !

Sabah i$E geldigimde bu lezzet beni karşıladı :) Benden önce gelmiş masama konmuş tatlıların tatlısı :) .. Kim gönderdi bunu nerden çıktı diye kutuya baktım ama Kendi ismimden başka bir isim yoktu :) Mutluluk ve heyecanla içini açtım ve bu leziz Macaronlar bana günaydın dedi

 İçinde ki yazıyı okuyunca birbirinden Leziz Dondorma ve tatlıları olan Carte D'or un notunu okudum; ,

  Yeni yıl armağanı şekilde yapılan bu lezzete bayıldım yumuşak ve çilolata dolgulu :)
Ve biraz araştırınca bu lezzetleri evde yapabildiğimizi gördüm :) Sizde bu lezzeti evde denemek istiyorsanız sayfasında ki videoyu mutlaka izleyin.. TIK TIK
Paylaş
, ,

Melisa

    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.