Nuxe Simli Kuruyağ & Jane İredale Suntan

Vanilya Club Aralık kutusunu yorumlarken keşke Nuxe Kuru Yağın simlisini gönderselerdi demiştim. Sevgili Evren  bu yorumumu görüp elindeki ürünü bana göndermek istediğini söyledi ve mailleştik. Sağolsun kargosu bugün elime ulaştı : :) Kendisine hediyesi ve samimi tavrı  için teşekkürlerimi bir kezde buradan iletiyorum :)
Evren arkadaşımın hediyesi Nuxe Simli Kuru Yağ ve Jane İredale SunTan Pudra

 Daha önceki postumda kuru yağ hakkındaki yorumlarımı paylaşmıştım bakmak isterseniz TIK TIK..
  1. 6 Değerli yağdan oluşur.
  2. E vitamini ile cildi korur ve besler.
  3. Yaz, kış kullanılabilir.
  4. %98.8 oranında doğal içerikten oluşmaktadır. Koruyucu madde içermez. 
  5. Tüm cilt ve saç tipleri için uygundur.
* Simli kuruyağı elimde denediğim kadarıyla  Altın pırıltılı bir ürün. Hafifçe dağıttığımızda cilt tarafından hemen emilen bir yapıya sahip.. Zaten kuru yağ denmesinin sebebi de bu.. Diğer yağlar gibi vıcık vıcık olmuyor :)
* Simli kuruyağ yüzümüzde kullanmak için bence pek uygun değil.
* Tüm cilt ve saç tipleri için uygun bir yapıya sahip.
* Cilde disko topu gibi bir ışıltı değilde yanar döner hafif bir ışıltı veriyor..
* bilhassa yazın bronz tenimizi vurgulamak için  ideal bir ürün. Keza çoğu ünlünün yazın yanından ayırmadığı bir üründür :)
Paylaş
, , , ,

Melisa

    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.