Kiehl's Magazası Ziyaretim

Geçenlerde Marmara Forum Kiehl's mağazasındaydım.. Kiehl's markasını biliyor olmama rağmen daha önce hic bir ürününü kullanmamıştım.. Ziyaretimde hem ürünleri detaylı biçimde tanıdım hemde benim cilt problerime karşı neler kullanabileceğimi görmüş oldum.. Marmara Forum Kiehl's Arzu hanım ürünleri öyle güzel anlatıyordu ki mağazayı alıp çıkasım geldi.. Her ürünü ayrı  güzel..Neyse gelelim Kiehl's Markasına;
''İlk Kiehl’s eczanesi New York East Village’da açılmış tarihi bir aile dükkanıdır. 1851’den beri (Dikkat edelim 161 yıldır)  yüksek kalitede cilt bakımını sağlamak için benzersiz formülleriyle en iyi doğal içerikleri en yüksek oranda kullanmakta.

Yıllardır doğadaki en etkin bitkisel içerikleri yeni teknolojilerle birleştirerek müşterilerine sunmayı kendine hedef edinmiş eczane kökenli bir markadır. Dermatologlarla ve Columbia Üniversitesi Dermatoloji Bölümü desteğiyle geliştirilen ürünlerle etkin ve güvenli bir cilt bakımı sunmaktadır.

Gerek ürünlerinin kalitesiyle gerekse müşterilerine olan dürüst ve adil yaklaşımıyla her adımında insanı temel alan bu marka, her zaman içinde bulunduğu toplumun yaşam kalitesini yükseltme hedefiyle çalışmaktadır. Cilt, vücut, bebek, erkek ve saç bakımı ürünleriyle Kiehl’s her yaştan ve her cinsiyetten değişik etnik yapılarda müşterilere ulaşmaktadır.''

Paylaş
, , ,

Melisa

    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.