Kaş Sorunsalı..

Genelde kaşlarımı kendim alırım.. Doğal kaşlarım kalın olup köşelidir..  O yüzden ince kullanırken ekstra köşeye yapmaya çalışmam. Makyaj resimlerinde ve videolarımda dikkat ettiyseniz blogumun ilk zaman geçtikçerında kaşlarım epey inceydi.. Son zaman geçtikçerda kaşlarımı kalınlaştırmaya karar verdim ve kalınlaştırdım.. Tabi bu kalınlaştırma safhası epey sıkıntılı oluyor.. Şimdi tam şekilde istediğim kadar olmasada epey kalınlaştırdım.. Tabi küsen kaşlar yüzünden arada boşluklarım var ama onları da kaş kalemleriyle hallediyorum.. 
Şimdi gelelim kaş sorunsalıma.. Yüzüm geniş olduğu icin kalın kaş daha iyi oldu diye düşünüyorum ama sizinde fikrinizi almak istedim.. Sizce kalın kaş mı daha iyi yoksa ince mi? 

Biraz daha kalınlaşmış hali;
Kaşlarımın son hali de;
Köşeliği azaltmak için kaşımın son kısımlarını alıp MakeupForever Kaş jeliyle şekillendirmeye başladım. Kaş jelinin yazısını okumak isterseniz tıklayın
Yüzüme uygun kaş nasıl olmalı diyorsanız;
Öncelikle kaşlarda da bir altın oran vardır. Elinize bir kalem alın ve fotoğrafta görüldüğü açıları yapın;
Burun hizanızdan yukarı doğru olan hat kaşınızın başlama yerini gösterir. 
*Burun hizasından, göz bebeği ortasından kaşınıza doğru olan ok işareti kaşınızın kavisinin olacağı yeri gösterir. 
*Burun hizanızdan göz kapağı sonundan kaşınıza olan okta kaşınızın bitmesi gereken yeri gösterir..

Yorum bırakıp fikrini belirten arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim :)

Paylaş

Melisa

    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.