La Roche-Posay Hydreane Legere Denedim..

Daha önce eczaneden Hydreane Riche (kuru ciltlere uygun olanı) alıp kullanmıştım ve memnun kalmıştım.. Hydreane Legere (karma ve yağlı ciltlere uygun olanı) firma tarafından gönderilince epey sevindim.. Yaklaşık 2 haftadır düzenli şekilde gündüz kremi şekilde kullanıyorum ve inanılmaz memnun kaldım..

+Cilt tarafından çok hızlı emiliyor.. Sürdükten sonra yapış yapış bir his bırakmıyor,
+Tüpte olmasını sevdim.. Kavanoz ambalajları tercih etmiyorum.
+/-Hafif hoş bir kokusu var. Beni rahatsız etmez illede kokusuz bir ürün olsun demem ama diyen arkadaşlar vardır diye hem + hem - verdim..
-Güneş koruması yok.. 
+ Fiyatı kampanyadan önce de gayet uygundu..
+Cildi yağlandırmadan neme boğan bu ürün aynı zamanda makyaj bazı şekildeta kullanılabiliyor.  Cildim nemsiz kaldığında ten makyajım alacalı bulacalı garip bir hal alıyor hele pudra sürersem nemsizlikten beliren cizgilerim cok cok fena görünüyor.. Bu nemlendiriciyi uyguladıktan sonra makyajımı yapmaya başlıyorum.. Fondöten, pudra gibi ürünleri gayet rahat uygulayabiliyorum ve cildimin o kuru görüntüsü oluşmuyor..
Paylaş
, , ,

Melisa

    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.