La Roche-Posay Hydreane Riche Yorumlarım

Havaların soğumasıyla cildimin yapısı yağlı karmadan, kuru karmaya geçiş yapıyor.. Tabi tek neden havanın soğuması değil.. İş yerinde ısınmak icin kullandığımız klima, ısıtıcı vs cildimin normalden daha çok kurumasına neden oluyor.. Gündüz nemlendiricilerimi hafif su bazlı kullandığım icin bu kurumalara yeterli gelmediğini fark edince eczaneye gidip arada bir kullanmak icin daha yoğun bir krem istedim ve La Roche-Posay Hydreane Riche önerdiler.. Fiyatta uygun, marka güvenilir olunca araştırma yapmadan aldım.. O zmn bu ürüne 30TL vermiştim.. Bu ürün yoğun bir yapıda olduğu icin hergün kullanmak yerine cildimin gerildiğini hissettiğimde kullandım.. Gayet güzel  nemlendirdi ve hassasiyetini azalttı.. Çok hoş hafif bir kokusu  var. Kısacası  ben bu üründen gayet memnun kaldım..  bilhassa cildi kuru ve hassas olanların denemesi gereken bir nemlendirici diye düşünüyorum.. Parabensiz bu nemlendirici şu an 19,90 TL iken alıp denemenizi tavsiye ederim..
Paylaş
, ,

Melisa

    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.