MAC COOK Tendertone Tread Gently Lip Balm Swatches



MAC COOK koleksiyonuyla satışa çıkan Tendertone Tread Gently Lip Balm.. Yumuşak bir yapıya sahip, 12SPF güneş koruyucu özellikli, hafif ışıltılı bir balm.. Dudakları yumuşatması gayet güzel.. Kutusunu kokladığımda Tatlı&Muzlu bir kokusu oluğunu fark ettim.. Dudaklarıma sürdüğümde bu kokuyu yoğun şekilde hissetmedim..  Uygulaması kolay.. (Kapağını açınca yüzük parmağıma ürünü alıp dudaklarıma sürüyorum)  Yapış yapış bir yapısı yok ve dudaklarımda  ağırlık yapmadı.. Benim gibi kuru dudaklara sahip, ruj sürünce pütür pütür görüntü oluşan dudaklar icin güzel bir ürün. 
Gramaj: 6 ML, Tendertone Lip Balm 37TL, 
  
Paylaş
, , , , ,

Melisa

    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.