Inglot Liquid Eyeliner 21 Swatches


Likit liner, Diplenir, Gel Liner, Kalem türevi linerları çok sık kullanıyorum.. Bu sebeple Bir çok bayanın aksine, en sık tükettiğim ürünler  linerlar oluyor. 

Liner konusunda dikkat ettiğim en önemli etken kalıcılık & sürdüğüm gibi durmasıdır.. Bu sepeble en çok İnglot Gel Liner ve Mac Fluidline ürünlerini seviyorum.. Ama günlük şekilde hergün fırçayı yıka, kurut zor geldiği için Flormarın Artlinerini kullanmayı tercih ediyorum.. Geçenlerde Markafoni Inglot kampanyasını görünce bu ürünüde denemeliyim diyip aldım. Ucu sert Keceli kalem gibi tabir edebileceğimiz bir liner.. Keçe uçlu olması fırça uclara göre nispeten uygulamayı daha kolay hale getiriyor.. İster ince ister kalın istediğiniz sekilde sürebiliyorsunuz..



Paylaş
, , , , ,

Melisa

    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.