Yves Rocher Makyajım, H&M Bilekliklerim..

Artık havaların ısınmasıyla cildimin nefes almasına izin veriyorum.. Bu sebeple hafta içi fondöten sürmeye bir süre ara veriyorum.. Bitkisel Kozmetik markası Yves Rocherin ürünlerini kullanmaya başladım.. Bitkisel  olduğundan mıdır nedir makyaj değilde sanki cilt bakımı yapıyormuşum gibi hissediyorum.. Psikolojik etki olsa gerek! :)
Cildimde lekelenme, geniş gözenekler ve hafif sivilcelenmeler mevcut.. Ama eskisinde göre çok daha iyi bir cilde sahibim diyebilirim.. Tabii bunun için epey çapa sarfediyorum.. Neler mi yapıyoruım?
Cilt bakımımı sabah akşam düzenli şekilde yapıyorum.. Peelinglerimi haftada 1/2 mutlaka yapıyorum.. Nemlendirici ve göz kremlerimi ihmal etmiyorum hatta cildim daha iyi olsun diye bol bol su tüketmeye bile başladım!! Tabi bunun yanında Ann Yvette inci tozu ürünleri bilhassa maskesi de cildime iyi geldi (bunu da dipnot şekilde ekliyim)
İşte bu sebeple hazır yavaş yavaş düzeliyorken çok makyaj yapmayıp cildimin iyleşme sürecine katkıda bulunuyorum öhm öhmm :)

Paylaş
, , , , , , , , ,

Melisa

    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.