BuyCosmo Online Kozmetik Alışveriş

BuyCosmo Kozmetik alışveriş sitesini belki daha önce duyan arkadaşlarımız olmuştur.. Ben Buycosmo sitesiyle yeni tanıştım.. Blog yoluyla bana ulaştıklarında sitelerini inceledim ve twitter da bu kozmetik sitesinden alışveriş yapan varmı diye bir kamuoyu yoklaması yaptım.. Bir kaç arkadaş siteden alışveirişin sorunsuz ve keyifli olduğunu yazmıştı.. Aldığınız en ucuz ürünün bile yanına çam sakızı çoban armağanı diyereketen hediyeler koyuyorlarmış.. 
Bana hediye gönderilen pakette gördüğünüz gibi  her ürün ayrı ayrı poşetlenmiş ve bantlanmış.. Eğer gelen ürünü beğenmezseniz yada oldu ki yanlış bir sipariş vermişseniz bu şeffaf torbaları açmadan direkt iade edebiliyoruz!! :) Bilirsiniz bir çok sitede kozmetik iadeleri kabul edilemez diye ibareler vardır.. Bu sebeple bu uygulamayı sevdim.. 
Firma tarafından gönderilen ürünler ve sizin için ayırdığım güzel paket için yazının devamını takip edin;
CTRL + mouse sol tık yaparsanız resmin orj. boyunu görebilirsiniz..

Paylaş
, , ,

Melisa

    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.