FlormarTurkiye 'den Gelen Dev Paket

Flormar geçen hafta bir paket yollamak istiyoruz diyince açıkcası bu kadarını tahmin etmemiştim.. Ufak bir paket beklerken bu güzel makyaj çantası içinde birbirinden güzel ürünleri görünce heyecanlanmadım desem yalan söylemiş olurum.. Flormar 'ı genel şekilde severim.. bilhassa her zaman belirttiğim gibi Artlineri benim vazgeçilmezim hatta stokladığım tek makyaj malzemesidir.. 
Her neyse bu güzel ve büyük paketin hepsi benim, kimseye vermem diyecek bir yapıda olmadığım için; Bir kısmını kendime yorumlamak için ayırdım, bir kısmını kardeşimle paylaştım ve bir kısmını da sizinle paylaşmayı düşündüm.. Bu sebeple sizin için güzel bir paket hazırladım :) Ama paketten önce bir kaç swatch  göstereyim;
Paylaş
, , , , , , , , , , ,

Melisa

    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.