Chanel Les 4 Ombres Quadra Eye Shadow Planetes 90- Chanel far

Merhabalar.

 Chanel planetes no 90...bu dörtlü far paleti birbirinden güzel renkler içeriyor, şahsen kendime yakıştırabildiğim tek mürdüm, morumsu renkleri bu palette bulabildim ben çünkü ben morum diye bağırmıyor bu farlar, sanki böyle içinde kahve tonları da var gibi.

Ürünün fiyatı 110 lira gibi birşeydi çok oldu açıkcası tam hatırlamıyorum şimdi gelelim swatchlara.







Evet fotoğraf çekme konusunda henüz çok iyi değilim ama daha iyi olacağımı umuyorum.Bu yüzden size netten aldığım bir fotoğrafı da ekliyeyim dedim buyrunuz;
Hah şimdi bu fotoğrafla herşey daha açık gibi.

Şimdi gelelim olumlu yanlarına;

*Kendisi göz kapağında toparlanma yapmıyor.
*Gözümde 7-8 saat kalmışlığı far bazı bile olmadan cıncık gibi duruyor, ne uçuyor ne bişe.

Kötü yanı ise şüphesiz fiyatı.
Sevgiler.
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.