Emily 206 - Muhteşem Mat

Merhabalar!

Bugün sizlere Emily markalı dudak kalemiyle ilgili görüşlerimi paylaşacağım.Ben mat dudaklardan hoşlanan bir insanım çok fazla gloss tarzı rujum yoktur, genelde kırmızı ve bordo renkleri tercih ederim.

Yıllar önce Golden Rose'n mat ötesi kadife görünümlü bir ruju vardı 1-2 yıl değiştirmeden onu kullandım, lakin sonra o bebişi kaldırdılar bende hemen yeni mat bir ruj arayışına girdim fakat sizin de bildiğiniz üzere son zamanlardaki rujların çoğu hep nemlendirici yapıya sahip, büyük bir arayış sonrası rujlardan umudumu kestim ve neden dudak kalemini ruj olarak kullanmayayım diye şimşekler çaktı kafamda, şimşekler çaktı da nasıl bulacaktım şimdi ben mat ötesi bir dudak kalemi:(

Neyse ki bir yerde tesadüfi olarak Emily'nin dudak kalemlerini gördüm hemen tüm tonlarını kaptım daha sonra 206 ve 207 numaraları favorim oldu orası ayrı, (206 bordomsu, vişne çürüğümsü bir kırmızı, 207 ise çok güzel bir kırmızı).Kendilerinin fiyatı ise gayet komik 1.5 lira... ve en çok sevdiğim asla vazgeçmeyeceğim ürünüm oldular, yaklaşıl 3 yıldır felan asla ara vermeden kullanıyorum.Daha sonra ise Emily’nin Golden Rose’n bir ürünü olduğunu okudum, yani yine perfect matte (muhteşem matı) Golden Rose bulmuştu benim için!

Şurda cismini görünüz diye netten aldığım fotoğraf;


Şimdi gelelim olumlu yanlarına;

*Bu kalemi sabah sürüyorum akşama kadar dudağımda o kadar ki kalıcı
*Yapısı yumuşak ötesi,sürümü oldukça kolay yani.

Eğer siz de yumuşak yapılı bir dudak kalemi, ruj arıyorsanız bence denemeden geçmeyinJAyrıca ben Emily’nin göz kalemlerini felan da gayet başarılı buluyorum.

Şimdi gelelim fotoğrafımıza;

Bu fotoğrafta gördüğünüz gibi Emily-207 numaralı dudak kalemini ruj olarak kullandım, nasıl buldunuz? :)

Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.