The Balm - Time Balm Face Primer

Merhabalarr:)

Bugün size Gratisden yüzde 50 indirimle aldığım The Balm'ın Time Balm Face Primer'ından bahsedeceğim.

Uzunca bir süredir arayıştaydım primer için belli araştırmalar yaptım elbet ama ulaşabildiğim bu oldu.Açıkcası önceden hiç primer kullanmadım o yüzden beklentilerim çok belirsizdi.

Vaddettikleri;

*Makyajın kalıcılığını artırıyor
*Makyajın çizgilere doluşmasını engelliyor
*İçinde bolcana vitamin var

Kendisi 30 ml ve ben bu ürünü cidden beğendim çok garip ama güzel bir his bırakıyor yüzde, resmen yüzde olan sivilcelerin bıraktığı boşlukları, çizgileri doldurduğunu hissediyorsunuz. Belki de bu benim ilk primerım diye bu kadar çok beğendim, haa bir de cidden makyajın kalıcılığında etkisi var bence mesela ben naparsam yapayım hep o allık uçuyor gibi bende, bunu kullandığım gün gördüm ki allığım dahaçok kalıyor cildimde

Ürünün indirimsiz fiyatı sanıyorum ki 48 liraydı, indirimle 24 liraya aldım.

Gelelim bu ürünün paketine, alıştığımız pinup kızları yok bu üründe gayet sade bir packaginge sahip, gelelim fotoğraflara;

Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.