Avon Glimmerstick Diamonds Eyeliner Kalemler


Herkese merhabalar bugün sizlerle  Avon’un Glimmerstick Diamonds adlı eyeliner kalemleri hakkındaki görüşlerimi paylaşacağım.



Bu kalemleri indirimle 9-10 lira tarzı bir fiyata almıştım Avondan, iyi ki de almışım çünkü aldığım günden beri vazgeçilmezlerimden oldular.



*Ben hiçbir akma sorunu yaşamadım.
*Evden çıkarken sürüyorum akşam eve döndüğümde hala olduğu gibi duruyor gözlerimde, ne akma ne bulaşma hiç birini görmedim şuana kadar.
*Fiyatına göre bence performansı gayet iyi.
*Simli ürünlerden pek hoşlanmayan biri olarak bu ürünün içindeki simler beni hiç rahatsız etmiyor hatta seviyorum bile : )
İlk başta 1 rengini aldığım bu kalemlerin daha sonra diğer renklerini de getirttim o kadar sevdim yani, özellikle mavi ve mor olan hep favorim : )
Bu kalemler hem smokey eye makyajı için hem de günlük tek başına eyeliner çekimi için gayet uygun.

Şimdi açık hallerine ve swatchlarına bakalım;


Eğer siz de bu tarz bir ürün arıyorsanız tavsiye ederim.
Sevgiler.
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.