Bugünlerde Ben.. Instagramdan Kareler

Evet uzun bir ara verdiğimin farkındayımm.. Ramazan ayı dolayısıyla üzerime çöken mahmurluğun yanında birde taşınma telaşı eklenince sanal alemden epey koptum.. O denli koptum ki twittera bile çok çok az bakabildim. Hala evimize internetin bağlanamamış olması da cabası.. Son bir kaç gündür ''bayramın yaklaşmasının da'' etkisiyle içim enerji dolmaya başladı..  Bu sebeple paylaşmayı düşündüğüm bir çok ürün ve videoyla blogumu daha sık güncelleyeceğim...
İçim hazır enerji dolmuşken   beni İnstagramda takip etmeyen arkadaşlar için orada yayınladığım bir kaç saç modelini paylaşmak istedim;
( Beni İnstagramdan takip etmek isterseniz adım Chunlibeauty, ayrıca blogun sağ kenarına instagram widgeti ekledim diğer resimlere oradan da bakabilirsiniz..)
Paylaş
,

Melisa

    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.