Alterra Naturel Soft Make-up Fondöten

Herkese merhabalar:)

Bugün ki konumuz Rossmannlarda satılan Alterra marka fondöten.Hepiniz biliyorsunuzdur ki bu marka ürünlerinin doğal içeriklerden olduğunu savunuyor, fiyatlarıda diğer Rossmann ürünlerine göre biraz daha pahalı oluyor bu iddiası yüzünden haliyle.

Almanyada yaşıyan tanıdıklarım gelirken yanlarında bana iki adet bu fondötenden getirmiş, birisi aşağıda göreceğiniz olan diğeri de tüpte olan.

Bendeki rengi her ikisininde beige rose, isminden de anlaşılacağı üzere pembe alt tonlu bir ürün kendisi, zaten daha bu yüzden başında kaybetti beni ama yine de bi şans vereyim dedim ve kullanmaya başladım.



Şimdi içeriğine bakalım bu marka her ne kadar doğal özlü olduğunu iddia etse de içeriğinde alkolü görünce durdum ve düşündüm.


Neyse açıkcası zaten amaan doğal olsun aman şöyle olsun diye takıntılı bi insan değilimdir, memnun kalsaydım inanın devam ederdim lakin bu fondöteni nasıl mı buldum?

*Ürün kapatıcı olduğunu söylüyor lakin sıfır kapatıcılık, The Balm shelterı getirin gözünüze onda en azından rengi eşitleme var bunda o bile yok.

*Makyajda kalıcılık felan filan inanın bunu test edecek kadar tutmadım suratımda.

*Yüzümde pul pul bir görüntü haline bürünüyor hele ki üstüne pudra geçin yandınız tüm gün artık suratınızdan dökülenleri toplarsınız, cakey görüntü bu fondetenin kanıtıdır.

İçinde yok kayısı çekirdeği yağı, yok organik soya özü varmış bilmem ne, tamam amaçlananı yapabilseydi güzel olabilirdi ama cık, kullanılacağı yok kendisinin.

Swatchunu da göstereyim sizlere;



Gördüğünüz üzere varla yok kendisi.

Ben şahsen bu arkadaştan hiç memnun kalamadım, kullanan memnun kalan var mı onu da bilemiyorum, o yüzden kendi adıma konuşayım ki benlik bir ürün değil, benim ki gibi karma bi cildiniz var ve cakey surattan hoşlanmıyorsanız tek diyebileceğim şey bu üründen uzak durun.

Daha açılmamış bir kutum var, onu ne yapacağım bilemiyorum ama kullanmıyacağım kesin.


Hepinize sevgiler...

Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.