Nivea Renkli Nemlendirici

Herkese merhabalar umarım hepiniz güzel günler geçiriyorsunuzdur:)

Bugün sizlere geçen yıl Almanyadan hediye gelen Nivea'nın renkli nemlendiricisinden bahsedeceğim.
Bu renkli nemlendirici geldiğinde malum piyasada ne bu kadar çok bb creamler ne de tinted moisturizerlar vardı, başta anlamakta zorluk çektim açıkcası ne bu diye, kıt Almancamla ne olduğunu anlamaya çalıştım felan:)

Şimdi bakalım nasıl bir kutusu varmış;



 Şahsen içeriğini,  ne olduğunu anlayacak kadar bir  Almancam yok, zaten renk skalası da klasik olarak bir açık bir de koyuymuş getirenler öyle dedi, açık rengi bile bana oldukça koyu olduğundan asla kullanma şansı bulamadım lakin evin içinde kendi kendime denediğim zamanki izlenimlerim şunlar; 


* renkli nemlendiriciden çok fondötene benziyor
*kapatcılığı çok fazla
*kalıcılığı da gayet yerinde 4-5 saat kaldı suratımda ve hiç bi bozulma yaşamadım.

Ama şimdi göreceksiniz ne kadar imkansız benim bu ürünü kullanmam;



Nivea Türkiye de şu sıralar bb cream sundu piyasaya, belki bu da gelir kim bilir:)

Benim görüşlerim bunlar, sevgiler.

Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.