Sarı Saça Evde Dip Boyası ( Nevacolor 10 Platin)

NevaColor 'la Burçin sayesinde tanışmıştım.. Bana bir kutu Platin 10 numara gönderip dene mutlaka ben kullanıyorum sende memnun kalırsın demişti.. Bende evde dip boyası yapamam rengi tutmaz filan diyip bir kenara atmıştım.. Yaklaşık 1-2 ay öylece bir köşede durmuştu.. Derken bir gün acaba denesem mi diye elime aldım ve ufak bir bölgede test ettim.. Kısa sürede o kadar güzel açtı ki gözümü karartıp komple dip boyamı yaptım.. Sonunda kuafördekinden bile daha iyi iş çıkarttım :) O günden beri hemen hemen her ay dip boyamı kendim yapmaya başladım.. Burçin'in bana gönderdiği kutu şeklinde olan hazır paketlerdendi.. Ancak ne kadar arasam da  paket versiyonları bulamadım bende kuaför malzemeleri satan dükkanlardan aynı rengin tüp versiyonlarına geçiş yaptım.. 

Şimdi aşamalarıyla birlikte saçımı boyama kısmına geçiyorum..
Paylaş
,

Melisa

    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.