Chanel Rouge Allure Velvet - 32 La Ravissante

Herkese merhabalar.

Bugün Chanel Rouge Allure Velvet serisinden bende olan 32 numaralı La Ravissante'yi tanıtacağım.

İlk önce kendi sitesinden aldığım bu rujun fotoğrafını göstereyim lakin ben her ne kadar yakalamaya çalışsam da bu rengi bu kadar başarılı olamadım.




 La Ravissante (The Beautiful) coral alt tonlu bir pembe isminden de anlaşılacağı üzere kadife gibi bir his veriyor dudaklara, tamamen mat bir ruj ama kremsi bir matlıkta, çoğu mat rujda olan dudakların kuruması sorunsalı bu rujda yok.





 Gördüğünüz üzere benim çektiğim fotoğrafta direk pembe gibi gözüküyor ama şeftalimsi bir pembe bunu belirtmek isterim.

Gelelim fiyatına, bu rujların fiyatu 32 dolar.Rujların yapısını kalıcılığını düşünürsek verdiğiniz parayı sonuna kadar hakediyor cidden.





Seride 8 renk bulunmakta, sanırım bir daha alacak olsam mat ruj aşığı birisi olarak bordo rengini tercih ederdim.

Sevgiler.
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.