Flormar Pretty Compact P115 Allık

Merhabalar:)

Bugün sizlere Flormarın en sevdiğim allıklarından biri olan Pretty Compact serisinden P115'i tanıtacağım:)

 
Ben bu allığı indirimden 5.500 - 6 lira arası komik bir fiyata almıştım, indirimsiz hali şuan Flormarın kendi sitesinde 9 lira.
 
Bu allığı bir çok yerde görüp denemek istiyordum, diğer pahalı allıklarıma alternatif bir allık arayışındayken bu şirineyi kapıverdim, iyi ki de kapmışım:)


Gördüğünüz üzere iki bölmeli bir allık bu bi tarafı şeftali diğer tarafıda kahvemsi bir renk, içinde hafif ışıltılar barındırıyor.

Pigmentasyonu gayet yerinde, sadece gün içerisinde bir kez daha yenilerseniz sizi tüm gün götütür.

Bu allığın kahve kısmı bi bronzera göre daha açık tonlu ve hafif ışıltılı olmasına rağmen ben bu    allığı kullandığım zaman bronzer kullanmıyorum.


Ürün 14 gram olduğundan her gün kullanımla bile çabuk bitebileceğini sanmıyorum.

Şimdi swatcha bakalım;



Makyaja yeni başladıysanız ya da benim gibi allıklarınıza ucuz alternatifler arıyorsanız bu allığı öneririm hem bişe kaybetmezsiniz ya:)

Sevgiler.

Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.