Live Clean Argan Oil Smooth Shine Cream (Elektriklenmeyen Saçlar)

Türkiye'de adını yeni yeni duyurmaya başlayan Live Clean markasının daha önce deneme boyu şampuanını kullanmış ve beğenmiştim.. Daha sonra elime ulaşan Argan Yağı Yumuşaklık ve Parlaklık veren bu kremiyle markayı daha çok sever oldum.. Bildiğiniz gibi benim asıl saç rengim epey koyu.. Saçlarımı sarı hale getirirken nasıl yıprandığını varın siz düşünün :) Uç kısımlarda kurumalar, çatallaşmalar, boyadan dolayı incelen saçlar .. Hal vaziyet buyken birde benim bolca krepe kullanmam. Of ki ne off.. Her yıkama sonrası saçlarımla epey cebelleşiyorum.. Açıkcası eskiden böyle krem mremde sürmezdim saçlarımı oldukça hoyrat kullanırdım.. Ama uzun bir süredir saçlarımı sevmeye, onlara daha iyi bakmaya başladığımda anladım ki onlara çok haksızlık yapmışım.. İçinde çok kimyasal ürün bulunduran ürünleri bırakıp daha doğal içerikli ürünler kullanmaya başladığımdan beri saçlarım ışıldamaya, kendine gelmeye başladı..  Bu durumu kuaförüm bile hayretle karşıladı. İşte saçımı kendine getiren kremlerden biride Live Clean Markasının durulanmayan Argan Yağı içeren kremi;

Paylaş
, , ,

Melisa

    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.