Maybelline Color Tattoo 24hr Permanent Taupe

Maybelline'n Color Tattoo serisinden çıkardığı permanent taupee:) İlk çıktığı günden beri aşk yaşadığım bir far oldu benim için, farın içindeki grimsi, morumsu ve kahvemsi tonlara hastayım, evet taupe rengini tanımlamak işte bu kadar zor:) en yakın açıklama bu olurdu sanırım.

Ürünü baz kullanmadan rahatça baz renk olarak kullanabilirsiniz, krem yapıda ve isminden anlaşılacağı üzere oldukça kalıcı.

Uygulamasında sorun yok lakin ben parmaklarımla uygulamayı daha rahat buluyorum.

Üstünden toz farlarla geçebilirsiniz ama ben gayette tek bunu kullanıp bi de maskaramı sürüyorum yeterli oluyor.

Her göz rengine uyacağını düşünmekle beraber özellikle renkli gözleri tamamen ortaya çıkardığını düşünüyorum.

Fiyatı 15 lira civarıydı, bence bu ürün için gayet normal bir fiyat.

Tek beni üzen yurt dışında olan renklerin Türkiye'ye hepsinin gelmemesi, özellikle beyaz olan Too cool'u dört gözle bekledim ama gelmiyor cık umudumu kestim.

Fotoğraflara bakalım;





Taupe rengi krem bir far istiyorum bir de kalıcı olsun istiyorum diyorsanız şiddetle öneririm.
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.