The Balm - Bahama Mama

Merhabalar, bugün sizlere The Balm'ın Bahama Mama adlı bronzerından bahsedeceğim.

Uzunca bir müddet içinde ışıltı barındırmayan bir bronzer arıyordum çünkü bence yüz  kontürleme işlemi için ışıltılı ürünler hiç gerçekçi olmuyor.Ayrıca bu ürünün turunculuk içermemesi de başından beri merak etmemi sağlamıştı, bayadır kullandığım için görüşlerimi yazma vaktimin geldiğini düşünüyorum.


*Paketi her The Balm ürünü gibi yine şahane.

*Ürün 7.08 gr baya bir süre götürecektir sizi.

*Gayet kalıcı yapıda, gün içinde tazelemenize gerek yok yani.

*Buğday tenli ve esmerler için gayet uygun, beyaz tenliler ise kullanırken dikkat etmeli, ben şahsen beyaz tenliyim ve az miktarda kullanmaya özen gösteriyorum, beyaz tende abartılıp kullanılırsa kömürcü yamağı gibi bir görüntü ortaya çıkabilir bunu istemeyiz tabi ki:)


*Fiyatı 30-33 lira arasındaydı, indirimlerde daha ucuza alabilirsiniz, Gratislerde satılıyor.



 Ve swatchu;




Şuana kadar sahip olduğum en güzel bronzer bu oldu diyebilirim, böyle bir ürün arayışındaysanız herkese tavsiye ederim.

Ciao! :)
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.