Chanel Khaki-Discreet Far- Eyeshadow

 Herkese merhabalar, bugünün ürünü Chanelin Khaki Discret farı.

Gözlerim yeşil olduğundan genelde yeşil renklerinden hoşlanmam, bende çok fazla gözüküyor gibime gelir hep, fakat ilk görüşümde bu fara aşık oldum.

Bu benim kendim için kabul edebileceğim yeşilin tek tono, derin koyu bir yeşil ve khaki kahverengi alt tonlu.

Ürünün yapısı oldukça iyi, yumuşak ve gayet pigmentli, çok fazla çaba göstermeden kolayca karıştırabilirsiniz, içerisinde parlaklık bulunuyor.

Tek kötü yanı fotoğraflarda göreceğiniz üzere tozutuyor olması, benim gibi temiz ürün kullanmayı seven biri için bu kötü bir özellik.

Bu farın kalıcılığı da diğer Chanel ürünleri gibi muazzzam.80-85 lira civarındaydı ve Sevil mağazalarından almıştım.






Hi there! so today's product is Chanel's Khaki-Discret eyeshadow Duo.

Generally I don't like green colors, as my eyes are green, I believe they look extreme on my eyes but the first time I've seen this eyeshadow I fell in love with it.

It's the only tone of green I can accept for myself, it's deep green with khaki brown undertone.

The formula of this eyeshadow is quiet smooth, soft and highly pigmented.You can easily blend it out with no extra effort. It includes a little shimmer on it.

The permanence of the proudct is ok again, Chanel knows how to do this.
It was $42 and bought it from Sevil.
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.