Flormar Wild Collection Allık, Blush.

Herkese merhabalar, bugün bazılarınıza söz verdiğim üzere Flormarın yeni koleksiyon Wild collectionda çıkardığı allıklardan biri olan CW92den bahsedeceğim.

İlk olarak ambalajı hakkındaki görüşlerim eski Flormar ambalajlarından bence kat kat daha iyi.

Bu ürünün rengi oldukça soğuk bir pembe, ben de uzun zamandır böyle bi allık arayışındaydım.
Allığın yapısı gayet mat ve saten halde, uygulanması gayet kolay ve kat kat sürülebilecek, etkisi arttırılabilecek şekilde.

Bu arada Flormarın bu koleksiyonu paraben içermiyor, umarım artık bundan sonra diğer ürünleride içermez.

Ben bu allığı gerçekten çok sevdim, dediğim gibi ihtiyacım vardı ve saolsun Flormar bana denemem için yolladı, onlara burdan teşekkürlerimi sunuyorum tekrardan.
Fiyatı 24.90 olan bu allığı soğuk alttonlu pembe bir allık arayan herkese tavsiye ederim.







Bakalım bende nasıl durmuş?



Nasıl beğendiniz mi? So did you like?


Hello there, today, as I promised some of you before, I'll talk about a blush (cw92) from Flormars new Wild collection.

Firstly I believe this new packaging style is way better than it was before. 

The color is quite cold pink which I was looking for sth like that for a long time.
The form of the blush is matte and satin, it is so easy to apply this product also its quite buildable.
I think  the pigmentation is ok. 

By the way this collection of Flormar doesn't include paraben, hope the other ones won't anymore too.

I liked this stuff a lot, I needed such a blush in this color and thankfully Flormar sent this one for me to try.It's 24,90 tl, I advise everyone who is looking for cold pinky blush.

Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.