Loreal Volume Million Lashes Mascara

Merhaba.

Hi guys.

Bu yazımda  drugstore bir marka olan Lorealin Volume Million Lashes adlı maskarasından bahsedeceğim.

Today I'll talk about  Loreals Volume Million Lashes mascara which is very good drugstore brand.


En sevdiğim maskaram Chanel olmakla beraber, gündelik kullanımda Maybelline ve Flormarın maskaralarını tercih ederim, bu maskarayı da denemek amaçlı almıştım, iyi ki de almışım diyorum şuan.

My all the time precious and indispensable mascara is Chanels  inimitable but for daily uses, I prefer Maybelline and Flormar ones. I bought this mascara to give it a try and I'm so glad I did.

Bu maskarayı çok seviyorum herkese tavsiye ederim, peki neden mi?

Bu oldukça buildable ( nasıl çevirsem acaba kat kat sürebileceğiniz diyeyim:) bir maskara, tek katta gayet güzel bir sonuç veriyor, fakat 2-3 kat sürerseniz kocaman kirpikleriniz olacaktır emin olun:)

I love this mascara so much! It's my go to and I  certainly recommended it to everyone. so why?
It's actually very buildable.
It looks great with just one coat, but I can make my lashes huge with about 2- 3 coats.

Bir drugstore maskarasına göre oldukça başarılı.

For a drugstore mascara, this is surprisingly good. 



İsminden anlaşılacağı üzere tabiki kirpiklerinizi milyon tane gibi yapmıyor ama kirpiklerinizi gayet başarılı bir şekilde dolgunlaştırıyor

Of course, it doesn't make you look like you have a million lashes but it does a great job at emphasizing your lashes.


Benim favori maskaram hep Chanel Inimitable fakat bu o maskara için gayet ucuz bir maskara, mecbur kaldığımda gayette alacağım bir ürün.

My fave mascara is Chanel Inimitable but this is a much cheaper good-quality alternative for when I cant afford to buy Chanel one.


Fiyatı 40 liraydı diye hatırlıyorum.
I guess it was sth like 20 dollars.



Kirpiklerimde nasıl gözüküyor bakalım?

Let's see how it looks on my lashes?


Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.