Lush Mağazası Turu ve Şartsız Hediye :) Lush'ta Yılbaşı

Geçen hafta Cadde Lush Mağazasında kısa bir tur yapıp yılbaşı için çıkarılan ürünlere göz attım.  Temmuz ayında Lush'ın renkli kozmetikleri hakkında bir basın bülteni paylaşmıştım. Oldukça ilgi çeken ürünlerin tanıtımı için yapılan Evente katılamadığım için deneme fırsatı yakalayamamıştım. Hazır buraya kadar gelmişken renkli kozmetiğine ve yılbaşı için çıkarılan ürünler hakkında bilgi alayım ve sizlere bir paket hazırlayayım dedim :)
 Öncelikle duş jellerinden başlayalım.. Daha önce Lush'ın duş jelinden hiç kullanmamıştım. Mağazada kokladığım kadarıyla muhteşem ötesi kokularla beni cezbettiler. 
 Yılbaşı için çıkarılan Snow Fairy bilhassa şekerli kokuları sevenlerin (benim gibi) çok hoşuna gideceğine inanıyorum. 



Paylaş
, , , , , ,

Melisa

    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.