Mavala Scientifique TIRNAK SERTLEŞTİRİCİ

Herkese merhabalar.

Yazılarımda on milyon kere demişimdir sanırım tırnaklarımın çok güçsüz olduğunu, sürekli kırıldığını ve hangi güçlendiriciyi kullansam hiç bir işe yaramadığını.

En son alışverişimde Mavala'nın scientifique tırnak sertleştiricisini almıştım eczaneden, yine bende bir işe yaramaz diye düşündüm açıkcası çünkü şuana kadar Kalyon, Rimmel London ve Alix Avien tırnak sertleştiricilerini kullanmıştım ve maalesef bir fayda görememiştim.

Ürünü yaklaşık üç haftadır kullanıyorum ve benim hergün şakır şakır kırılan tırnaklarım  o günden beri hiç kırılmadı, kendim bile şaşırıyorum buna ( bu sözleri derken kırılırsa pek üzülürüm). Durum böyle olunca bu ürün hakkında yazı yazmanın vaktinin geldiğini düşündüm.





Ürün yukarıda gördüğünüz şekilde diğer kullandığım base coat oje tarzı güçlendiriciler gibi değil yani, bu resmen bir damla, böyle olması da beni daha çok sevindiriyor çünkü üzerinden oje geçtiğinizde dalgalanma, geç kuruma gibi sorunlara neden olmuyor.

Bakalım Mavala bu ürünü için neler diyor;

Mavala Scientifique TIRNAK SERTLEŞTİRİCİ
Açıklama :

Ayrılan, soyulan ve yumuşak olan tırnakları sertleştirir ve kırılmasını önler. Tırnağı sertleştirirken, normal gelişimine ve yenilenmesine de yardımcı olur.

Kullanım Şekli: Tırnak iyice temizlendikten sonra, tırnağın uç kısmına gelecek şekilde sürülür ve birkaç dakika kuruması beklenir. 1. ay haftada 1 kez, 2. ay 15 günde 1 kez, 3.ay ve devamında ayda 1 kez kullanılır. Uygularken tırnak etlerine getirmemeye dikkat edilmelidir. Sadece tırnak uçlarına sürülmelidir.


Peki ben ne diyorum?

Her ne kadar haftada 1 kere dese de ben ne zaman ojelerimi değiştirecek olsam öncesinde bu ürünü kullandım, ve onlar sadece tırnak uçlarına dese de ben tüm tırnağıma uyguladım.

Ben eczaneden 48 liraya almıştım, internette bazı sitelerde daha ucuz bazılarında daha
pahalı olarak satılıyor, lakin bitince bir daha alacağım bir ürün oldu orası kesin.

Şaşırtıcı bir şekilde ben bu sertleştiriciden çok memnun kaldım, benim gibi sorun yaşayanlara tavsiye ederim.

Sevgiler.



Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.