Pure Beauty Pudra

Daha önce sadece Watsons'larda bulabileceğimiz bir marka olan Pure Beauty'nin  iki bb kremini alırken yanında bu pudrasını da almıştım, 3 al 2 öde vardı çünkü, normalde fiyatı 24 lira civarında.

Bb kremlerle ilgili görüşlerimi yazmıştım zaten, bu pudranın da fotoğraflarını çekmişim lakin yazmayı unutmuşum.


Alttaki fotoğrafta göreceğiniz üzere bu ürün spf 40 içeriyor bence gayet iyi bir özellik bu.


Aynasının bulunması da ayrı bir güzellik.




Tek renkte bir ürün bu yani transparan, çok koyu tenliyseniz yine de size pek uymayacaktır ama açık tenliler için gayet uygun, suratta yapmacık durmayan, fondöten ya da bb kreminizi sabitlemeniz için gayet uygun bir ürün.

Tek olumsuz yanı sanırım gün içerisinde bir kere de olsa tekrardan pudranızı yenilemek zorunda kalmanız, onun dışında ben bi eksi yanını görmedim.

Genel olarak Pure Beauty ürünlerinden ben memnunum, bir tek nar özlü maskesinin faydasını görmedim, onun dışında bb kremleriyle aşk yaşadım, bu pudra da çok kapatıcılık istemeyenler için uygun bir ürün.

Bir daha almam bitince çünkü elimde baya bir pudra birikti önce onları bitirsem iyi olacak, hafif bir pudra arayanlara öneririm.

Sevgiler.
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.