Rimmel Match Perfection Concealer

 Herkese merhabalar.

Uzun zaman boyunca göz altlarımdaki küçük mor halkaları gizlemek için bir ürün arıyordum ve ne mutlu ki bu kapatıcıyı aldım.

Ürünün yapısı oldukça iyi, uygulaması gayet kolay, ben göz altlarım için kullanıyorum ama siz aydınlatıcı olarakta kullanabilirsiniz.

Ürünü parmaklarınızla bastırarak iyice yedirerek uygulayabilirsiniz, en azından ben öyle uyguluyorum.Ne yazık ki bu ürün göz altlaırnda çok fazla morlukları olanlar için yeterli olmayabilir.

Sanıyorum ki 12 lira tarzı bir fiyata Watsonsdan almıştım, böylesi ucuz ve etkili bir kapatıcı arayanlara öneririm.

Sevgiler.

( Ve ufak bir soru; fotoğraflardan anlayacağınız üzere göz altı morluklarından çok göz altlarımın çökük olmasından müzdaribim, bunun için bir makyaj hilesi ya da bildiğiniz iyi gelecek bir krem felan var mıdır? )




Yapısı; The formula;

Göz altlarımda ( korkunç gözlerim) Under my eyes; ( my scary eyes)


Hi there!

 For along time I need a concealer for under my eyes to conceal minor dark circles and I'm glad I bought this product.

The formula is ok, it is easy to apply, I use it for under my eyes, also you can use this product as highlighter.

You should blend well as patting motion with your fingers, at least I do so.Unfortunately I believe this might not work for the ones who have major dark circles.

I paid 6 dollars for this one and bought it from Watsons. Recommend everyone who are looking for cheap but an effective concealer.

xOxO
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.