Essence - Gel eyeliner.

Merhabalar!

Essence'n çok övülen gel eyeliner'ından alanlardan biri de bendim, yaklaşık 2 aydır diğer gel eyelinerlarımla dönüşümlü olarak kullanıyorum, artık yorum yapabilirim.

Olumlu yanları; yağ gibi hemen kayıyıyor, bu bence çekme işini kolaylaştırıyor.
Çabuk kuruyor.
Kalıcılığı olması gerektiğinden bile iyi ( aynı maddeyi olumsuz yanlara da yazacağım elimde değil)
Fiyatına göre ( 10 lira) bence iyi bir sonuç çıkarıyor.
Rengi gayet koyu siyah geliyor bana grilik yok.


Olumsuz yanları; eyeliner çekmeye yeni başlayanlar için yağımsı yapısı zor gelebilir, elinizden kayabilir çünkü çekerken.

Kalıcılığı iyi demiştim ya yukarda heh evet haddinden fazla iyi göz makyajımı temizliyorum ama bu eyeliner gözümde kala kalıyor, 2-3 kez üstünden geçiyorum tamamen silmek için.

Başka da olumsuz bir yanını görmedim.Bence şans verilesi bir ürün özellikle fiyatını düşünürsek...

Aşağıda bir kaç makyajımda uygulanmış hallerinin fotoğrafları var fikir oluşturması amacıyla.
Sevgiler.



Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.