Maybelline Falsies Feather Look

Bugün sizlere Maybelline Falsies Feather Look maskarası hakkındaki görüşlerimi belirteceğim, bu kısa bir görüş yazısı olacak çünkü hakkında çokta yazılacak birşey yok.

Ben bu ürünü Gratisten indirimde aldım 9 liraya, normal fiyatı 18 lira, bence bu maskara sadece ucuzluğundan dolayı tavsiye edilebilir çünkü size gayet doğal bir sonuç veriyor, yani yeterince her kirpiği ayırmıyor, kıvırmıyor ve yeteri kadar kalınlaştırıp kirpiklerinize güçlü bir görüntü vermiyor.

Bundan önce Maybellinen Volume Express The falsies maskarasını da kullanmıştım ki o benim cidden favori maskaralarımdan biri, o yüzden bu yeni Maybelline maskarası beni açıkcası hayal kırıklığına uğrattı.

Sonuç olarak Maybelline falsies serisi günlük doğal makyaj için kullanılabilir ama ben yine de size Volume express olanını tavsiye ederim.

Sevgiler.





İki maskara arasındaki kıyas;
The comparison between two mascaras.



Ve kirpiklerimdeki duruşu;
How it looks on my lashes;


So today I review Maybelline Falsies feather look, I bought this one with the sale from Gratis, I paid 4.5 dollars, but I believe this mascara can only be recommended for its price, it gives you a natural result.I think it doesn't define each lash and can't easily curl, thicken and lengthens.

I've tried Volume express the falsies too and that's my all time favorite mascara from Maybelline so this new one actually disappointed me.

For me, the maybelline falsies serves as a good daily mascara, I mean natural look.

Xx
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.