Rimmel London Metal Rush - 70 Gold Save The Queen

Herkese merhabalar! Bildiğiniz üzere Rimmel London Metal Rush adlı yeni bir seri çıkarttı, bende bazı renklerini hem kendim hem de arkadaşlarım için aldım.

Size bugün tırnaklarımda da olan 70 gold save the queen adlı ojeyi tanıtacağım, yeşile çalan altın sarısı bir renk bu, renk olarak Flormarın çıkardığı Duo Chrome serisine de benziyor lakin ben Rimmel London ojelerinin yapısını daha çok beğendim.

Genel olarak bu tarz renkleri sevdiğimden bu ojeyi de sevdim.
Fotoğraflar aşağıda, bu tarz renkleri seviyorsanız kaçırmayın derim.

Sevgiler!



Hi there! as you know Rimmel London has launched new series of nail polishes called Metal Rush and I've bought some of them for both myself  and my friends.

So today I will present you 70 gold save the queen, this is a goldish, greenish color, it looks like Flormar's duo chrome nail polishes but I found Rimmel Londons formula better.

Overall I like this kind of colors and as a result love this one, too.

Here are the photos, hope you like.

Kisses.
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.