The Balm - Ima Goodkisser

Merhabalar.

Bildiğiniz üzere artık sadece kırmızı bordo tonlarından rujlardansa pembe- nude- coral tarzı ruj arayışlarına girdim.The Balm- Ima Goodkisser'ı netteki arayışlarım sonrasında coraly pinky ( mercanımsı pembe) gibi gözüküyordu, Gratislerde The Balm rujlarının testerı yoktu, ben de nette gördüğüm fotoğraflara dayanarak bu ruju aldım.

Eve geldiğimde denediğimde mercandan çok direk pembe gibi geldi bu ruj bana, olumlu yanlarını sayacak olursak klasik The Balm ruju zaten nemlendiriciliği gayet yerinde, mat duruşu süper, nane özlü olduğundan dolayı dudaklarınızda bir gıdıklanma ve ferahlık hissi vermesi, bunların hepsi olumlu yanları, beni tek üzen renginden beklentimin karşılanmamasıydı, ayrıca bu ruju Rimmel London'ın Kate Moss serisinden 16 numaraya çok benzettim, aşağıda swatchları göreceksiniz, ona alternatif olarak bu ürünü de alabilirsiniz.




Rimmel London Kate Moss ile karşılaştırması;



Ben coral ruj arayışlarıma kaldığım yerden devam etmekteyim:)

Ima Goodkisser hakkındaki görüşlerim bunlardı, sevgiler!
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.