Yeni Saçım Küllü Kumral ve Fıstık :)

Uzun zamandır saçlarımda bir değişiklik istiyordum. Rengini mi değişsem? Yoksa kısaltsam mı ? Yoksa her ikisini birden mi yapsam gibi düşünceler içerisinde gel-gitler yaşıyordum. Taki geçen hafta ''battı balık yan gider diyip'' kuaför koltuğuna oturana kadar. Kuaförüm bildiğiniz mahalle kuaförü. Arada bir kuaförün kim diye soran oluyor :) Öyle Elit bir kuaöför olmamasına rağmen işini iyi yapan  & beni her defasında mutlu mesut eve gönderen bir salon. :) Neyse işte koltuğa oturup istediğim rengi anlattım hatta gösterdim. Orta küllü kumral istiyorum dedim. Kuaförümde Sarıdan Küllü renklere geçmek zor, yeşillik olabilir sen bana bırak dedi. Bende kuaförüme güvenerek hadi bakalım iyi iş çıkartmazsan ağlarım diyerek azıcık tehdit edip okeyledim. Sonuç şekilde tam istediğim renk olmasa da çok beğendiğim bir renk ortaya çıktı.  
 Sarıdan bu tarz renklere dönmek zordur demişti kuaförüm haklıymış :) İkinci yıkamada saç rengim açılmaya başladı. Rengin oturması için bir kere daha boya yemesi gerekiyor :/ 
Paylaş
, ,

Melisa

    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.