Alix Avien Shine Plus 17

Herkese merhabalar.

Hasta olarak uyandığım bir gün, tüm gece sancılar, mide bulantılarıyla geçti, o yüzden hasta suratımda makyaj gösteremeyeceğim onun yerine bir ruj tanıtayım dedim.

Öğretmenler gününde komşumuzun kızının bana muhteşem bir hediyesi oldu, kendisi daha minnacık olmasına rağmen ablasının tarzını adı gibi bildiğinden gitmiş ona bordo bir ruj almış:)

Konumuz Alix Avien'in Shine Plus serisinden 17 numaralı ruju.




Rujumuz görüldüğü üzere ilk bakışta çok koyu bordo gibi dursa da dudakta gayet hafif pembemsi bir bordoluk bırakıyor, isminde shine diyor yani shinedan çok asıl nemli bir görüntü veriyor size.

Nemlendirmesi cidden yerinde, bir çok mat rujda yaşadığınız nemlilik sorununu bu rujda yaşamıyorsunuz, kalıcılık olarak muhteşem diyemem ama birşey yemez içmezseniz 2-3 saat rahat götürüyor sizi.

Fiyatını bilemiyorum çünkü hediye, bu benim ilk Alix Avien rujum olduğu için açıkcası bir fikrimde yok, bordodan korkan, çekinenlere bu sade ruju tavsiye ederim, daha cesur renklere geçiş yapmanız için güzel bir adım olur.

Herkese sevgiler diliyorum.
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.